Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Калининское отдела образования по Жаксынскому району управления образования Акмолинской области"
"Ақмола облысы білім басқармасының Жақсы ауданы бойынша білім бөлімі Калининское ауылының негізгі орта мектебі " коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Мы в соц.сетях

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Балаларға қатысты зорлық-зомбылықтың алдын алу және оған ден қою бойынша білім беру ұйымдары қызметкерлерінің іс-қимыл алгоритмі

Балаларға қатысты зорлық-зомбылықтың алдын алу және оған ден қою бойынша білім беру ұйымдары қызметкерлерінің іс-қимыл алгоритмі

1 тарау. Жалпы ережелер

Осы білім беру ұйымдары қызметкерлерінің балаларға қатысты зорлық – зомбылықтың алдын алу және оған ден қою жөніндегі іс-қимыл алгоритмі (бұдан әрі-іс-қимыл алгоритмі) оқытудың барлық нысандарындағы жалпы орта білім беру ұйымдары оқушыларының дене және психологиялық салауаттылығын қамтамасыз етуге жәрдемдесуге бағытталған негізгі қағидаттар, қағидалар мен рәсімдер жүйесін білдіреді.

Іс-әрекеттер алгоритмінің құқықтық негізін Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесінің 1994 жылғы 8 маусымдағы № 77-XIII қаулысымен ратификацияланған Бала құқықтары туралы Конвенция, "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы", "Әкімшілік құқық бұзушылық туралы" Қазақстан Республикасының кодекстері, Қазақстан Республикасының Қылмыстық кодексі, "Бала құқықтары туралы" Қазақстан Республикасының заңдары құрайды туралы"," білім туралы " Заңдарын және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерін білуге тиіс.

2 тарау. Әрекет алгоритмінің принциптері

3. Осы іс-қимыл алгоритмінің негізгі принциптері:

1) білім беру ұйымы қызметкерлерінің, қызмет көрсетушілердің – білім беру ұйымы серіктестерінің тарапынан оқушыларды қатыгездікпен қарауға, қорлауға, қорлауға, кемсітуге тыйым салынғанын, әрбір бұзушылық пен құқыққа қарсы іс-әрекеттер қаралатын абсолютті төзбеушілік қағидаты. 

2) жеке жауапкершілік. Білім беру ұйымдарының барлық қызметкерлері білім беру ұйымының нормативтік актілеріне, еңбек шарттарына сәйкес мінез-құлықтың этикалық қағидаларын сақтайды. Қызметкерлер осы іс-қимыл алгоритмін іске асыруға жәрдемдесуге жауапты болады және оқушыларға қатысты қатыгез қарым-қатынасты болдырмау үшін шаралар қолдануға, сондай-ақ осы іс-қимыл алгоритмінің ережелерін кез келген бұзушылықтарға ден қоюға міндетті.

3) әмбебаптылық. Осы іс-қимыл алгоритмінің ережелері білім беру ұйымдарының оқушыларымен өзара іс-қимыл жасайтын барлық адамдар үшін міндетті болып табылады.

4) оқушылар қызығушылығының басымдылығы. Проблемалық жағдайлар туындаған жағдайда оқушы оны қорғауды, қауіпсіздігі мен әл-ауқатын қамтамасыз етуге, сондай-ақ оның физикалық, Әлеуметтік және психологиялық қажеттіліктерін қанағаттандыруға басымдық береді.

5) төзімділік. Жалпы орта білім беру ұйымдары білім беру процесінің барлық қатысушыларын өзара құрметтеу, әлеуметтік-экономикалық, мәдени, нәсілдік, жыныстық және басқа да айырмашылықтарды түсіну және қабылдау негізінде қолайлы орта орнатуға ұмтылады.

6) Қауіпсіздік. Оқушылардың қауіпсіздігі мен қорғалуы білім беру ұйымдарының жұмысындағы басымдық болып табылады.

7) құпиялылық. Оқушылардың қатыгездігіне қатысты барлық сұрақтар, сондай-ақ осы өтініштерді тергеу оқушылардың қауіпсіздігін, қауіпсіздігін және ақпараттың құпиялылығын қамтамасыз ету негізінде жүргізіледі.

8) Құрмет. Оқушылардың құқықтары мен қадір-қасиетін, таңдауын, қажеттіліктері мен тілектерін құрметтеу білім беру ұйымы қабылдайтын шешімдерді айқындауға тиіс.

9) уақтылығы. Оқушылардың қатыгез қарым-қатынасы туралы өтініштерінің алдын алу, анықтау, тергеу және ден қоюдың уақтылығы қамтамасыз етіледі.

10) ынтымақтастық. Осы іс-қимыл алгоритмінің сақталуын қамтамасыз ету мақсатында білім беру ұйымдары оқушылардың заңды өкілдерімен, білім беру ұйымдарының пәнаралық командасының құрамына кіретін сыртқы ведомстволар мен ұйымдардың (ішкі істер, денсаулық сақтау, әлеуметтік қорғау және қамқоршылық органдарының, білім басқармаларының, үкіметтік емес қоғамдық ұйымдардың және т.б. қызметкерлерімен) мамандарымен өзара іс-қимыл жасайды.

11) нәтижелілік. Пәнаралық команданың бірлескен күш-жігерінің нәтижесі-студенттердің оң мінез-құлық өзгерістері, олардың қоршаған ортасы (мектеп, сынып, құрдастар тобы, отбасы және т.б.).  

3. Осы әрекеттер алгоритмінде келесі анықтамалар қолданылады

Агрессор-ересек адам (мектеп қызметкері, заңды өкіл немесе басқа адам), оқушы немесе басқа оқушыға және/немесе оқушыға қатысты агрессивті, зорлық-зомбылық әрекеттерін көрсететін оқушылар тобы.

Әл – ауқат-студенттерге өмір әлеуетін жүзеге асыруға көмектесетін физикалық, психикалық, әлеуметтік және басқа жағдайлар мен мүмкіндіктер.

Қудалау – Буллинг) - белгілі бір оқушыны (зардап шегушіні) басқа адамның (немесе адамдардың), оның ішінде физикалық немесе психологиялық нысанда білім беруді ұйымдастырудың оқушылары мен қызметкерлерінің агрессивті қудалауы.

Жағдайды жүргізу (кейс-менеджмент) – пәнаралық команданың (білім беру ұйымы қызметкерлерінің және ведомствоаралық өзара іс-қимыл мамандарының) оқушылармен қатыгез қарым-қатынас жағдайларын шешуге бағытталған бірлескен күш-жігерін оқушының жеке қажеттілігі мен оның жақын ортасының мүмкіндіктерін негізге ала отырып, көмек көрсету арқылы үйлестіру.

Ересек адам-бұл білім беру ұйымының қызметкері, оқушының заңды өкілі, Қызмет көрсетуші, 18 жасқа толған, оқушылармен қарым-қатынас жасайтын басқа адам.

Тәртіптік тергеу-бұл студенттердің қатыгездігі туралы ақпаратты уақтылы, жан-жақты, толық және объективті жинау және зерттеу, тәуекелдерді бағалау, шешім қабылдау үшін фактілерді анықтау қызметі.

Оқушыларға қатыгездік көрсету-бұл білім беру ұйымы қызметкерлерінің, оқушылардың және басқа да адамдардың оқушылардың дене, психологиялық денсаулығына зиян келтіретін әрекеттерінің (немесе әрекетсіздіктерінің) әртүрлілігі, олардың жыныстық қолсұғылмаушылығына оқталу, сондай-ақ оқушылардың мұқтаждықтарын елемеу және тәрбиенің жол берілмейтін тәсілдерін қолдану.

Қорғау және қауіпсіздік-бұл білім беру ұйымы оқушыларды теріс жағдайлар мен жағдайлардан, физикалық, психологиялық, сексуалдық зорлық-зомбылықтан, қажеттіліктерді ескермеуден, денсаулығына, өміріне және одан әрі дамуына зиян келтіретін қауіп-қатерден қорғау үшін қабылдайтын шаралар.

Интернет-қудалау (кибербуллинг)– электрондық коммуникация құралдары, атап айтқанда, әлеуметтік желілердегі, мессенджерлердегі хабарламалар, электрондық хаттар, басқа оқушылар мен ересектер тарапынан СМС көмегімен оқушыға (зардап шегушіге) жолданатын қорлау немесе қорқыту, қорқыту түрінде білдірілген оқушыларға қатыгез қарау нысаны.

Пәнаралық команда-білім беру ұйымдарының қызметкерлерінен және оқушыларға қатысты зорлық-зомбылық жағдайын шешу үшін бірлескен іс-қимылдарды жоспарлауды,іске асыруды, үйлестіруді, мониторингілеуді және бағалауды жүзеге асыратын басқа да ұйымдардың (ішкі істер, денсаулық сақтау, әлеуметтік қорғау және қамқоршылық органдарының, білім басқармаларының, үкіметтік емес қоғамдық ұйымдардың және т.б. қызметкерлері) мамандарынан тұратын топ.

Өтініш-бұл білім беру ұйымдарының қызметкерлері, басқа адамдар (оның ішінде оқушылар) оқушыларға зиян келтіретіні, оларға күш көрсету, психологиялық, жыныстық, қанау, сондай-ақ олардың мұқтаждықтарын ескермеу сияқты зорлық-зомбылық жасайтындығы, сондай-ақ оқушыларға қатысты құқыққа қарсы әрекеттер, құқық бұзушылықтар, қылмыстық қылмыстар жасайтындығы туралы кез келген өтініш. оқушылармен жұмыс істеуге жарамсыз басқа да әрекеттер.

Зардап шегуші-ересектер (білім беру ұйымының қызметкерлері, оқушылар және басқа адамдар) тарапынан қатыгездікке ұшыраған немесе ұшыраған және оған психологиялық, дене бітімі және (немесе) мүліктік зиян келтірілген оқушы.

Психологиялық (эмоционалды) зорлық – зомбылық-оқушыға мерзімді, ұзақ, біртіндеп психикалық әсер ету арқылы көрінетін, жеке тұлғаның дамуына кедергі келтіретін, патологиялық сипаттағы белгілердің қалыптасуына әкелетін студенттерге қатыгездік түрі.

Болжамды құқық бұзушы-білім беру ұйымының қызметкерлері және/немесе пәнаралық команда оған қатысты тәртіптік тергеу жүргізетін оқушыларға қиянат жасады деп айыпталған адам.

Баланың қажеттіліктерін елемеу-бұл ересектер тарапынан қамқорлықтың болмауынан, сондай-ақ тәрбиелеу, білім беру, тамақтану бойынша міндеттерді дұрыс орындамаудан, сондай-ақ оқушыларды өмірі мен денсаулығына қауіпті жағдайларда қалдырудан көрінетін студенттерге қатыгездік түрі.

Қызметкерлер-білім беру ұйымдарына еңбек шарты бойынша жалданған және жұмыс істейтін адамдар, оның ішінде әкімшілік, педагог қызметкерлер, педагог қызметкерлерге теңестірілген адамдар, оқушылардың қауіпсіздігі мен қорғалуын қамтамасыз етуге жауапты көмекші және техникалық персонал.  

Оңалту-бұл студенттерге қатал қарым-қатынас салдарынан зиянды азайтуға, теріс тәжірибені, зорлық-зомбылық пен даму қиындықтарын жеңуге эмоционалды қолдау көрсетуге бағытталған әлеуметтік-психологиялық-педагогикалық көмек жүйесі.

Отбасындағы зорлық-зомбылықтың куәгері-отбасының бір мүшесінің оқушылардың отбасының басқа мүшесіне (ата-анасына/қамқоршыларына, ата-әжелеріне/аталарына, аға-інілеріне/апа-сіңлілеріне) қатысты физикалық, психологиялық, жыныстық, экономикалық зорлық-зомбылықпен байланысты адам.

Жыныстық зорлық-зомбылық-зорлық-зомбылық түріндегі зорлық-зомбылық, бүлдіргіш сипаттағы әрекеттерге мәжбүрлеу: қолмен, ауызша, жыныстық сипаттағы дене байланыстары, сондай-ақ тікелей жыныстық қатынас.

Мектеп қауіпсіздігі қызметі-әкімшілік өкілдерін, педагог қызметкерлерді және оларға теңестірілген адамдарды, қатыгез қарым-қатынас жағдайында оқушылар мен олардың отбасыларына алдын алуға, анықтауға, ден қоюға, сондай-ақ көмек көрсетуге жауапты көмекші және техникалық персоналды қамтитын білім беру ұйымы қызметкерлерінің командасы.

Қауіп факторлары-бұл оқушылардың денсаулығы мен өміріне зиян келтіру және қауіп-қатер қаупін арттыратын факторлар.

Осалдық факторлары-бұл студенттерге зиян келтіру, денсаулыққа және өмірге қауіп төндіретін кез-келген белгілі сипаттамалар немесе факторлар.

Қорғаныс факторлары-бұл ересектерге деген сүйіспеншілікті сақтауға, ата-ана мен бала қарым-қатынасын нығайтуға мүмкіндік беретін студенттерге қатысты зорлық-зомбылықты тежейтін факторлар.

Жаңартылған күні: 28.03.2022 14:20
Құрылған күні: 09.01.2024 22:19

Текст