Текст
24.12.2021
| 2021 жылғы "01" қазандағы жағдай бойынша білім беру ұйымы қаржылық қызметінің негізгі көрсеткіштері | ||||
| Ақмола облысы Білім басқармасының Жақсы ауданы бойынша білім бөлімінің Калинин ауылының негізгі орта мектебі "КММ" | ||||
| Кезеңділігі: тоқсан сайын | ||||
| Орта білім | ед. изм. | 2020 жыл | ||
| жылдық жоспар | кезеңге арналған жоспар | факт | ||
| 1. Орташа жылдық контингент білім алатын | чел. | 33 | 33 | 33 |
| 1 білім алушыға орташа шығыс | тыс. тенге | 1417 | 293 | 293 |
| 2. Барлық шығыстар, мың теңге | тыс. тенге | 46769,1 | 9678,6 | 9678,6 |
| оның ішінде: | ||||
| 3. Еңбекақы қоры | тыс. тенге | 31644,4 | 7911,1 | 7911,1 |
| оның ішінде: | ||||
| 3.1. Әкімшілік қызметкерлер | тыс. тенге | 3785,2 | 946,3 | 946,3 |
| штаттық саны | единиц | 3 | 3 | 3 |
| орташа айлық жалақы 1 бірл. | тенге | 105,14 | 105,14 | 105,14 |
| 3.2. Негізгі қызметкерлер - мұғалімдер | тыс. тенге | 19550,4 | 4887,6 | 4887,6 |
| штаттық саны | единиц | 12 | 12 | 12 |
| орташа айлық жалақы 1 бірл. | тенге | 135,77 | 135,77 | 135,77 |
| 3.3. Басқа педагогикалық қызметкерлер | тыс. тенге | 2125,2 | 531,3 | 532,3 |
| (педагог - психолог, әлеуметтік педагог, вожатый және т. б.) | ||||
| штаттық саны | единиц | 3 | 3 | 3 |
| орташа айлық жалақы 1 бірл. | тенге | 59,03 | 59,03 | 59,03 |
| 3.4. Қосалқы және техникалық персонал | тыс. тенге | 6183,6 | 1545,9 | 1545,9 |
| штаттық саны | единиц | 12 | 12 | 12 |
| орташа айлық жалақы 1 бірл. | тенге | 42,94 | 42,94 | 42,94 |
| 2. Салықтар және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер | тыс. тенге | 9998 | 793,6 | 793,6 |
| 3. Коммуналдық шығындар | тыс. тенге | 4070,5 | 129,9 | 129,9 |
| (жарық, су, жылыту, байланыс,интернет, үй-жайлардың ареднда және т. б.) | ||||
| 4. Үй-жайлар мен жабдықтарды ағымдағы жөндеу | тыс. тенге | |||
| 5. Күрделі шығыстар | тыс. тенге | 200 | 200 | 200 |
| (күрделі жөндеу, негізгі құралдарды сатып алу) | ||||
| 6. Басқа шығыстар | тыс. тенге | 856,2 | 644 | 644 |
| (әдебиет, кеңсе және шаруашылық тауарлар және т. б. сатып алу) | ||||