Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Калининское отдела образования по Жаксынскому району управления образования Акмолинской области"
"Ақмола облысы білім басқармасының Жақсы ауданы бойынша білім бөлімі Калининское ауылының негізгі орта мектебі " коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Мы в соц.сетях

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сынып сағаты "МЕНІҢ КІШКЕНТАЙ ОТАНЫМ".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сынып сағаты

"МЕНІҢ КІШКЕНТАЙ ОТАНЫМ".

 

Садрединова Светлана Владимировна

Калинин негізгі мектебі "КММ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мақсаты:

- отансүйгіштік, туған жерге деген сүйіспеншілік сезімдерін қалыптастыру, өз тамырларын білетін және құрметтейтін өз Отанының азаматтарына оқушыларды тәрбиелеу;

- туған өлкенің, өз елінің тарихына деген қызығушылықтың, танымдық қызығушылықтың дамуына ықпал ету;;

- сөйлеуді, балалардың шығармашылық қабілеттерін, материалды үйлесімді және эмоционалды түрде жеткізе білуді дамыту.

Құрал-жабдықтар: Отан туралы дәйексөздер, кітап көрмесі, плакат, стикерлер, маркерлер.

Сынып сағатының барысы:

1.       Ұйымдастыру сәті.

2.       Сабақ тақырыбының хабарламасы.

- Бүгін мен сынып сағатын өлеңнен бастағым келеді.

Отаным-мен керемет сөздерді білмеймін,

 Онда біздің ертегілеріміз бен даңқтарымыз болды,

 Аталар алыс қайғылы әндер,

Сол, біз әлі күнге дейін ұмытқан жоқ.

 Отан-табалдырықтағы жер,

 Онда сен бірінші рет білдім атын.

Отан - бұл үлкен жол,

 Сіз басқалармен бірге жүресіз!

 Бұл өлеңдегі басты сөз қандай? / РОДИНА /

Мұғалім: ал Отан деген не? / Балалардың жауаптары./

Мұғалім: біз тұратын ел қалай аталады? / ҚАЗАҚСТАН/

Мұғалім: Құрметті балалар! Сіз Қазақстан деп аталатын елде тудыңыз. Сіз-қазақстандықтар!  Қазақстан-ежелгі ел, бірақ қазіргі әлем картасында ол таяуда ғана пайда болды – 1991 жылы. Содан бері елде үлкен өзгерістер болды. Біздің мемлекетіміз Еуразия құрлығының орталығында орналасқан. Қазақстан шекарасының жалпы ұзындығы 15 мың км. біздің республикамызда 14 облыс бар.

 Солардың бірі-Ақмола облысы, сіздер осында тудыңыздар және ол сіздердің кіші Отаныңыз болып табылады. 

Отан-ең маңызды, қымбат және сүйікті сөз. Әр адамның өз Отаны бар.

Кішкентай Отан, Отан, Туған жер әр адамның өмірінде маңызды рөл атқарады, бірақ туған жерге деген сүйіспеншілік туралы айту жеткіліксіз, сіз оның өткені мен бүгінін білуіңіз керек.

     "Менің кіші Отаным" шығармалар байқауының қорытындысы бойынша біздің сынып оқушысы Садрединов Вадим бірінші орынға ие болды. Оған сөз беріңіз.

   "Менің атым Садрединов Вадим. Мен 6-сыныпта оқимын. Мен Жақсы ауданының Калининское ауылында дүниеге келдім. Міне, осы ауылдан менің кіші Отаным басталады. Менің ойымша, Отаным-менің ата-әжелерім, анам мен әкем және басқа туыстарым тұратын және тұратын жер. Отан-жер бетіндегі ең қымбат жер. Әр адам өз Отанын жақсы көреді.

     Мен өз Отанымды әдемі табиғаты, бай өсімдіктері үшін жақсы көремін. Мен шоқылар мен шексіз өрістердің кеңдігін жақсы көремін, көктемде егістіктер егіліп, жазда шалғындар алынып тасталады, күзде комбайндар нан мен тракторларды жинап, сүдігер жыртады. Мен жазда салқын, кішкентай болса да, көлді, шалғындарда көбелектермен түрлі-түсті және хош иісті гүлдерді жақсы көремін, орманда құлпынай, шие, сүйек жинап, құстардың әнін тыңдаймын. Тіпті қарғаның айқайы-мен оны жақсы көремін. Мен қыста таза және таза ауаны жақсы көремін. Сүйемін өз үйі, өз ауласын, өз ата-анасын, достарын. Себебі-мұның бәрі менің туған жерім, ол менің кез-келген уақытта әдемі. Көктемде ол шие, алма ағаштары, алмұрт, акация және үйеңкі гүлдейтін бақтарға көміледі. Жазда ормандар мен өрістердің көктері көзді қуантады. Күзде Алтын бидайдың шексіз алқаптары шу шығарады, бақтар мен бақтар мол өнім береді. Алғашқы аяз және пушистый қар қуантады. Қысқы орманда шаңғымен сырғанау қандай керемет! Мен өз ауылымды жақсы көремін. Ауылда үлкен кемшілік болса да-асфальт жол жоқ, бос үйлер көп, көптеген тұрғындар үйлерінен кетіп қалды, енді олар бос және қирап жатыр. Бірақ болашақта бұл мәселе шешіледі деп үміттенемін. Мен өз арманымды жүзеге асыра аламын – ата-анам айтқандай, өмір қайнап жатқан ауылды көру жақында болды. Біздің совхоз 1954 жылы салына бастаған кезде ( қазір ауыл). ИЯ, иә, біздікі, тың. Менің кіші отанымның туған күні-1954 жылдың 18 наурызы. Он жетіге аудандық комитеттің жолдамалары бойынша алғашқы тың игерушілер келді. Далада жүздеген жылдар бойы қауырсын шөптері тербелетін күнге қарсы қайың полюсі жерге түсіп, оған әдемі жазылған: "Комсомольский совхозы". Енді Калининское ауылы, өйткені біздің ауылдың құрылысына келген еріктілердің көпшілігі Калининнен шыққан.   Менің әкем айтқандай, бірінші эшелонға 280 адам келді. Төтенше жағдайларға қарамастан: тұрғын үй, су, жылу болмады, жақын темір жолға дейін – 45 шақырым, көктем мен жаз мезгілінде тұрғын үйлер, кеңсе, балабақша, дүкен және мектеп салынды. Алғаш тың игерушілер, еңбек етті қаңтардағы " заря дейін заря. Олар бір үй салуды аяқтап, сол күні екінші күні қабылдады. Барлық жұмыс әндер мен әзілдерге толы болды. "Калининское" ауылының алғашқы директоры Соловьев Иван Евдокимович болды, ол тың игерушілерге мүмкіндігінше қызығушылық пен ықыласқа ие болуға көмектесті. 1955 жылдың аяғында ауылда шамамен бір жарым мың адам болды.

    Біздің шаруашылықтың негізгі бағыты-астық өндірісі. Біздің алқаптарда үшінші жыл күнбағыс, қыша өсірілсе де . Бізде аң терісі бар, онда күзде егістіктерімізден астық ағады. Жаңа заманауи техникамен толықтырылған машина - трактор паркі.

    Біздің мектепте балалар үшін көптеген үйірмелер өткізіледі. Мен өзім үстел теннисі үйірмесіне белсенді қатысамын. Шаңғы спортымен айналысамын. Барлық конкурстарға, науқандар мен олимпиадаларға қатысамын. Мен белсенді және салауатты өмір салтын ұстанамын. Осының бәрін мен өзімнің кіші отанымның арқасында жасай аламын. Бұл үшін мен оны да жақсы көремін!

     Әр адам Өз Отанының артықшылықтарын пайдаланып қана қоймай, оны қорғап, оған пайдалы нәрсе жасауға тырысуы керек. Табиғатты жақсы көру, қоқыспен бітеліп қалмау, оған зиян тигізбеу менің қолымда, өйткені бұл біздің ормандарымызда тұратын жануарлардың үйі: бұғы, борсық, түлкі және тіпті қасқыр .  Бірақ әзірге менің басты артықшылығым-мен не істеуге тырысатынымды сәтті оқып, білім алу. Болашақта мен университетке түсіп, мамандық алуға тырысамын. Ауылға оралып, оны одан да әдемі еткім келеді. Істер өте көп. Менің жерлестерім қалалықтардан кем емес өмір сүрсе екен деймін. Ыңғайлы пәтерлер болды.

Адам нанмен тірі емес. Адамдар тек жұмыс істеп қана қоймай, мәдени демалуы керек, жұмыстан кейін сүйікті ісімен айналысуы керек. Менің ауылдастарым жақсы тағдырға лайық. Неліктен үлкен кешен салуға болмайды, оған тұрмыстық кабинет, шаштараз, фотография, кір жуатын бөлме кіреді?

    Біз жерде тұрамыз, ол біздің медбикеміз. Көпшілігіміз мектепті бітіргеннен кейін ауылда қалып, ауылшаруашылық мамандығын игеруіміз керек.

    Біздің ауылда керемет және жанашыр адамдар көп. Олар қиын уақытта бір-біріне көмектесуге дайын. Біздің ауыл көп ұлтты. Мұнда қазақтар мен орыстар, немістер мен украиндар, татарлар иық тіресе еңбек етеді. Біз бәріміз бірге және көңілді өмір сүреміз. Мүмкін, сондықтан біздің әкелеріміздің қолымен өсірілген нан өте дәмді.

    Әңгіменің соңында Мен осында жұмыс істейтін адамдарға үлкен рахмет айтқым келеді, олар біздің Отанымыздың бай және әдемі болуы үшін көп күш береді. Бұл бізге-жастарға да байланысты. Біз қолымыздан келгеннің бәрін жасауымыз керек. Дәл осы жас ұрпақ біздің еліміздің болашағы. Бірақ кіші Отанымыз үлкен Отанымыз – ұлы және ұлан-байтақ Қазақстансыз мүмкін емес. Мен осы елде туып, өмір сүргеніме қуаныштымын, өйткені тек осы елде адамдар тұрады: еңбекқор, қонақжай және жанашыр.

   Мен өз Отанымды өте жақсы көремін және оны жақсы көремін, тіпті ол үшін де!

 Айтады: "Где родился, там и пригодился". Бұл адамның туған жеріне, өскен жеріне, достарын алған жеріне деген сүйіспеншілігі туралы; өз жұмысына, салт-дәстүрлері бар адамдарға деген сүйіспеншілігі туралы. Әрқайсыңыздың өмірде өз жолыңыз, өз жолыңыз бар, бірақ әрқайсыңыздың жүрегіңізде туған жерге, туған жерге, туған ауылға және сіз өмір сүрген көшеге деген махаббат өмір сүрсін.

3. Рефлексия.

- Айтыңызшы, біз бүгін не туралы сөйлестік? Бұл әрбір үшін өз Отаны процветала?    / постерлер құрастыру/

 

 

 

 

 

 

 

 

Сынып сағаты

"МЕНІҢ КІШКЕНТАЙ ОТАНЫМ".

 

Садрединова Светлана Владимировна

Калинин негізгі мектебі "КММ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мақсаты:

- отансүйгіштік, туған жерге деген сүйіспеншілік сезімдерін қалыптастыру, өз тамырларын білетін және құрметтейтін өз Отанының азаматтарына оқушыларды тәрбиелеу;

- туған өлкенің, өз елінің тарихына деген қызығушылықтың, танымдық қызығушылықтың дамуына ықпал ету;;

- сөйлеуді, балалардың шығармашылық қабілеттерін, материалды үйлесімді және эмоционалды түрде жеткізе білуді дамыту.

Құрал-жабдықтар: Отан туралы дәйексөздер, кітап көрмесі, плакат, стикерлер, маркерлер.

Сынып сағатының барысы:

1.      Ұйымдастыру сәті.

2.      Сабақ тақырыбының хабарламасы.

- Бүгін мен сынып сағатын өлеңнен бастағым келеді.

Отаным-мен керемет сөздерді білмеймін,

 Онда біздің ертегілеріміз бен даңқтарымыз болды,

 Аталар алыс қайғылы әндер,

Сол, біз әлі күнге дейін ұмытқан жоқ.

 Отан-табалдырықтағы жер,

 Онда сен бірінші рет білдім атын.

Отан - бұл үлкен жол,

 Сіз басқалармен бірге жүресіз!

 Бұл өлеңдегі басты сөз қандай? / РОДИНА /

Мұғалім: ал Отан деген не? / Балалардың жауаптары./

Мұғалім: біз тұратын ел қалай аталады? / ҚАЗАҚСТАН/

Мұғалім: Құрметті балалар! Сіз Қазақстан деп аталатын елде тудыңыз. Сіз-қазақстандықтар!  Қазақстан-ежелгі ел, бірақ қазіргі әлем картасында ол таяуда ғана пайда болды – 1991 жылы. Содан бері елде үлкен өзгерістер болды. Біздің мемлекетіміз Еуразия құрлығының орталығында орналасқан. Қазақстан шекарасының жалпы ұзындығы 15 мың км. біздің республикамызда 14 облыс бар.

 Солардың бірі-Ақмола облысы, сіздер осында тудыңыздар және ол сіздердің кіші Отаныңыз болып табылады. 

Отан-ең маңызды, қымбат және сүйікті сөз. Әр адамның өз Отаны бар.

Кішкентай Отан, Отан, Туған жер әр адамның өмірінде маңызды рөл атқарады, бірақ туған жерге деген сүйіспеншілік туралы айту жеткіліксіз, сіз оның өткені мен бүгінін білуіңіз керек.

     "Менің кіші Отаным" шығармалар байқауының қорытындысы бойынша біздің сынып оқушысы Садрединов Вадим бірінші орынға ие болды. Оған сөз беріңіз.

   "Менің атым Садрединов Вадим. Мен 6-сыныпта оқимын. Мен Жақсы ауданының Калининское ауылында дүниеге келдім. Міне, осы ауылдан менің кіші Отаным басталады. Менің ойымша, Отаным-менің ата-әжелерім, анам мен әкем және басқа туыстарым тұратын және тұратын жер. Отан-жер бетіндегі ең қымбат жер. Әр адам өз Отанын жақсы көреді.

     Мен өз Отанымды әдемі табиғаты, бай өсімдіктері үшін жақсы көремін. Мен шоқылар мен шексіз өрістердің кеңдігін жақсы көремін, көктемде егістіктер егіліп, жазда шалғындар алынып тасталады, күзде комбайндар нан мен тракторларды жинап, сүдігер жыртады. Мен жазда салқын, кішкентай болса да, көлді, шалғындарда көбелектермен түрлі-түсті және хош иісті гүлдерді жақсы көремін, орманда құлпынай, шие, сүйек жинап, құстардың әнін тыңдаймын. Тіпті қарғаның айқайы-мен оны жақсы көремін. Мен қыста таза және таза ауаны жақсы көремін. Сүйемін өз үйі, өз ауласын, өз ата-анасын, достарын. Себебі-мұның бәрі менің туған жерім, ол менің кез-келген уақытта әдемі. Көктемде ол шие, алма ағаштары, алмұрт, акация және үйеңкі гүлдейтін бақтарға көміледі. Жазда ормандар мен өрістердің көктері көзді қуантады. Күзде Алтын бидайдың шексіз алқаптары шу шығарады, бақтар мен бақтар мол өнім береді. Алғашқы аяз және пушистый қар қуантады. Қысқы орманда шаңғымен сырғанау қандай керемет! Мен өз ауылымды жақсы көремін. Ауылда үлкен кемшілік болса да-асфальт жол жоқ, бос үйлер көп, көптеген тұрғындар үйлерінен кетіп қалды, енді олар бос және қирап жатыр. Бірақ болашақта бұл мәселе шешіледі деп үміттенемін. Мен өз арманымды жүзеге асыра аламын – ата-анам айтқандай, өмір қайнап жатқан ауылды көру жақында болды. Біздің совхоз 1954 жылы салына бастаған кезде ( қазір ауыл). ИЯ, иә, біздікі, тың. Менің кіші отанымның туған күні-1954 жылдың 18 наурызы. Он жетіге аудандық комитеттің жолдамалары бойынша алғашқы тың игерушілер келді. Далада жүздеген жылдар бойы қауырсын шөптері тербелетін күнге қарсы қайың полюсі жерге түсіп, оған әдемі жазылған: "Комсомольский совхозы". Енді Калининское ауылы, өйткені біздің ауылдың құрылысына келген еріктілердің көпшілігі Калининнен шыққан.   Менің әкем айтқандай, бірінші эшелонға 280 адам келді. Төтенше жағдайларға қарамастан: тұрғын үй, су, жылу болмады, жақын темір жолға дейін – 45 шақырым, көктем мен жаз мезгілінде тұрғын үйлер, кеңсе, балабақша, дүкен және мектеп салынды. Алғаш тың игерушілер, еңбек етті қаңтардағы " заря дейін заря. Олар бір үй салуды аяқтап, сол күні екінші күні қабылдады. Барлық жұмыс әндер мен әзілдерге толы болды. "Калининское" ауылының алғашқы директоры Соловьев Иван Евдокимович болды, ол тың игерушілерге мүмкіндігінше қызығушылық пен ықыласқа ие болуға көмектесті. 1955 жылдың аяғында ауылда шамамен бір жарым мың адам болды.

    Біздің шаруашылықтың негізгі бағыты-астық өндірісі. Біздің алқаптарда үшінші жыл күнбағыс, қыша өсірілсе де . Бізде аң терісі бар, онда күзде егістіктерімізден астық ағады. Жаңа заманауи техникамен толықтырылған машина - трактор паркі.

    Біздің мектепте балалар үшін көптеген үйірмелер өткізіледі. Мен өзім үстел теннисі үйірмесіне белсенді қатысамын. Шаңғы спортымен айналысамын. Барлық конкурстарға, науқандар мен олимпиадаларға қатысамын. Мен белсенді және салауатты өмір салтын ұстанамын. Осының бәрін мен өзімнің кіші отанымның арқасында жасай аламын. Бұл үшін мен оны да жақсы көремін!

     Әр адам Өз Отанының артықшылықтарын пайдаланып қана қоймай, оны қорғап, оған пайдалы нәрсе жасауға тырысуы керек. Табиғатты жақсы көру, қоқыспен бітеліп қалмау, оған зиян тигізбеу менің қолымда, өйткені бұл біздің ормандарымызда тұратын жануарлардың үйі: бұғы, борсық, түлкі және тіпті қасқыр .  Бірақ әзірге менің басты артықшылығым-мен не істеуге тырысатынымды сәтті оқып, білім алу. Болашақта мен университетке түсіп, мамандық алуға тырысамын. Ауылға оралып, оны одан да әдемі еткім келеді. Істер өте көп. Менің жерлестерім қалалықтардан кем емес өмір сүрсе екен деймін. Ыңғайлы пәтерлер болды.

Адам нанмен тірі емес. Адамдар тек жұмыс істеп қана қоймай, мәдени демалуы керек, жұмыстан кейін сүйікті ісімен айналысуы керек. Менің ауылдастарым жақсы тағдырға лайық. Неліктен үлкен кешен салуға болмайды, оған тұрмыстық кабинет, шаштараз, фотография, кір жуатын бөлме кіреді?

    Біз жерде тұрамыз, ол біздің медбикеміз. Көпшілігіміз мектепті бітіргеннен кейін ауылда қалып, ауылшаруашылық мамандығын игеруіміз керек.

    Біздің ауылда керемет және жанашыр адамдар көп. Олар қиын уақытта бір-біріне көмектесуге дайын. Біздің ауыл көп ұлтты. Мұнда қазақтар мен орыстар, немістер мен украиндар, татарлар иық тіресе еңбек етеді. Біз бәріміз бірге және көңілді өмір сүреміз. Мүмкін, сондықтан біздің әкелеріміздің қолымен өсірілген нан өте дәмді.

    Әңгіменің соңында Мен осында жұмыс істейтін адамдарға үлкен рахмет айтқым келеді, олар біздің Отанымыздың бай және әдемі болуы үшін көп күш береді. Бұл бізге-жастарға да байланысты. Біз қолымыздан келгеннің бәрін жасауымыз керек. Дәл осы жас ұрпақ біздің еліміздің болашағы. Бірақ кіші Отанымыз үлкен Отанымыз – ұлы және ұлан-байтақ Қазақстансыз мүмкін емес. Мен осы елде туып, өмір сүргеніме қуаныштымын, өйткені тек осы елде адамдар тұрады: еңбекқор, қонақжай және жанашыр.

   Мен өз Отанымды өте жақсы көремін және оны жақсы көремін, тіпті ол үшін де!

 Айтады: "Где родился, там и пригодился". Бұл адамның туған жеріне, өскен жеріне, достарын алған жеріне деген сүйіспеншілігі туралы; өз жұмысына, салт-дәстүрлері бар адамдарға деген сүйіспеншілігі туралы. Әрқайсыңыздың өмірде өз жолыңыз, өз жолыңыз бар, бірақ әрқайсыңыздың жүрегіңізде туған жерге, туған жерге, туған ауылға және сіз өмір сүрген көшеге деген махаббат өмір сүрсін.

3. Рефлексия.

- Айтыңызшы, біз бүгін не туралы сөйлестік? Бұл әрбір үшін өз Отаны процветала?    / постерлер құрастыру/

Жаңартылған күні: 15.10.2020 12:47
Құрылған күні: 15.10.2020 12:47

Текст